Need to Breed
S1, E2: Every day, migrating creatures around the world wage incredible journeys; risking it all in pursuit of the one thing more precious than themselves: the creation and caretaking of their precious young-the next generation of global wanderers. From the rocky beaches of the Falkland Islands to the dense forests of Costa Rica and Australia to the desolate savannah of southern Sudan, countless animals now venture forth on timeless journeys, bent on their own survival-and the survival of their species.