Modern Family Not in My House
S1, E12: When Claire finds a dirty picture on the computer and assumes it is Luke's doing, guilty Phil does not correct her; Jay and Gloria disagree over his beloved, life-size dog butler statue; Cameron involves himself in the gardener's woes.