One Flew Out of the Cuckoo's Nest (1)
S7, E25: Blanche has a date and tries to dump her visiting uncle Lucas on Dorothy. Later, to get revenge, Dorothy and Lucas play a trick on Blanche by telling her they're getting married. However, when Rose announces she plans on moving, Lucas decides to reveal the truth but instead proposes to Dorothy for real.