Papa Don’t Preach
S16, E7: Catherine is back in town and has no idea what's been going on between Jackson and Maggie; Owen and Amelia treat a woman who fell in the basement and quickly find that there is more to the story; Maggie is shocked after meeting Richard's relatives.