Peter's Def Jam
S15, E12: The guys try to start a podcast, but Peter goes solo and branches out as a DJ. Meanwhile, back at the Griffin home, Lois’ allergy forces Brian to move into Stewie’s bedroom and the two have roommate difficulties.