S1, E1: Series Premiere. After the unexpected demise of a friend and former teammate, retired football superstar Spencer ramps up his efforts to build a post-football career in Miami, and feels pressure from Joe, his boss at a financial firm, to monetize his friendships. Meanwhile, recently retired player, Charles, copes with the realities of finding a new job. A talented wide receiver, Ricky is forced to put his pride aside to find a new home. Vernon, a player on the rise, finds himself in a tight spot and reaches out to Spencer for help.