Plaisir d'Amour
S1, E9: Bill breaks a vampire taboo in protecting Sookie--and must pay a steep price as a result. Jason and Amy break their own taboo by kidnapping a vampire named Eddie in order to harvest his blood. With Lettie Mae apparently cured, a skeptical Tara consults with Miss Jeanette about exorcising her own inner demon. Sookie returns home to yet another horrific tragedy, prompting Bill to enlist an unlikely bodyguard--Sam--to protect her while he's away.