Planes, Trains & Cars
S3, E21: The Dunphys are in the market for a new car and Phil makes a spontaneous purchase without Claire. Will he have buyer's remorse? Meanwhile, Jay is determined to get to his high school reunion with Gloria and Manny in tow, and Lily loses her favorite stuffed animal on a public metro train, leaving Mitch and Cam with an inconsolable toddler.