Polyamory Problems
S1, E5: Myesha and Joe navigate their polyamorous relationship after a failed attempt at being a throuple; Jen is terrified to confront her biggest fear; Lyndsay's uncomfortable with Spence's idea of intimacy; Josh and Angela hit a breaking point.