Prologue
S1, E1: he series captures high school student-and aspiring magus-Shirou Emiya, who is drawn into a competition for the ages, where he must compete against legendary heroes from across history in a magical battle royale for the Holy Grail. Broadcast in English, the series features the talents of accomplished voice actors Bryce Papenbrook, Mela Lee, and Kari Wahlgren, among others.