Punch Drunk
S3, E13: Stabler and Teddy Silas hatch a plan to turn the club into an indispensable venue for Murphy's illegal dealings; Jet blurs the lines between real life and her undercover persona; Bell tries to convince Thurman to take her investigation seriously.