Quick Hardening Caulk
S2, E19: Jess comes to a conclusion about her romantic feelings for Nick and she struggles to tell him – until she’s hopped up on pain medication. But after admitting her feelings, she finds out he may have been keeping something from her. Meanwhile, Schmidt becomes obsessed with buying a fish, which Winston sees as a metaphor for Schmidt's unresolved feelings toward Cece and Nick plans a bar promotion to impress the bar owner (guest star Odette Annable).