Good Luck Charlie Rat-A-Teddy
S4, E7: Teddy throws herself a slumber party to help forget her would-be anniversary with Spencer; Amy manipulates Lauren in an effort to get Gabe to do whatever she wants, but the tables are turned when Gabe and Lauren catch on.