Rearing Conventions
S1, E3: Ginoza and Akane, along with the Enforcers, are brought in to investigate a death caused by a Drone at a Drone manufacturing plant. When the Psycho-Pass of the entire staff checks out, they question whether it was an accident or possibly murder.