Reckoning
S7, E15: In the second installment of the Castle two-parter, stakes rise as the 12th Precinct matches wits with serial killers Jerry Tyson (3XK) and Dr. Kelly Nieman. With the clock ticking, Castle and the team must crack the case before the killers claim their next victim.