Mormon No More Reclaiming Tradition: Here Come the Brides
S1, E4: As the upcoming nuptials approach, stress mounts, and Sally's cold feet intensify; a bisexual multi-racial ex-Mormon contends with bigotry; Sally's mom reveals a big surprise about her lifelong faith; finally, the wedding day arrives.