Rescue
S1, E4: In the aftermath of the deadliest tsunami in history, survivors become stranded on an island devastated by the force of the waves. With hundreds of casualties, people from around the world must work together to save lives. Against all odds, they manage to pull off some of the most miraculous rescues of the day. But as the water recedes, the true scale of the global calamity becomes clear.