S7, E14: When clues in a murder implicate Castle and Beckett's nemesis, Dr. Kelly Nieman (guest star Annie Wersching), Castle is called in to consult on the case. But as the team delves deeper into the investigation, they uncover connections to notorious serial killer Jerry Tyson.