Return of the Psychotic Prince
S1, E6: After reading Kogami’s personnel file, Akane attempts to learn more about Kogami’s past and why he ended up as an Enforcer. Meanwhile, the CID detectives attempt to figure out who was helping Kanehara commit murders in the Hachioji Drone incident.