On the Job Roman
S1, E5: Sisoy and Weng make a breakthrough when they connect Arnel's disappearance to the country's powerful political figures; as he's pulled even deeper into the gun-for-hire business, Roman helps Sisoy, and gets another hit mission with his new cellmate.