Ronda's Run Down Rotors
S1, E2: While camping, Stuffy gets caught up in a tree and needs Ronda, the toy helicopter, to get him down. But when Ronda’s rotors stop spinning, Doc has to figure out what’s wrong so Ronda can fly again and rescue Stuffy.