Sabina
S1, E2: A nosy neighbor puts the wrong kind of spotlight on Dana before a nasty fall triggers a trip back to the past; Kevin gains firsthand experience of Dana's troubles as the pair are forced to play uncomfortable roles in order to stay out of harm's way.