Safari So Good
S1, E1: Grant and Lynsey begin renovations at their more rustic bush camp, Old Mondoro, where a guest tent and public bathroom are first to meet sledge hammers; monsoon season is upon them, which makes sourcing and transporting supplies a challenge.