Scooby Snack Attack
S1, E2: It’s all in a day’s work for Dr. Will and Dr. Fran as they mend bones, diagnose lumps and tend to other injured animals — until they are surprised with an emergency repair at the sports bar they own. At the end of the hectic week, the vets reminisce with loved ones over a large helping of home-style BBQ.