Seahorse Seashell Party
S10, E2: In an unprecedented Animation Domination crossover event, a storm hits the towns of Stoolbend, Quahog and Langley Falls. To help pass the time and calm his nerves, Brian consumes some questionable substances and has trouble sobering up. Meanwhile, Meg goes off the deep end after the family takes one too many jabs at her.