Seattle Mega Quake
S1, E1: X-raying the Earth reveals a vast fault 80 miles off the Pacific Northwest coast. For more than 300 years, pressure has been silently building. When it slips, it will generate a megaquake and a tsunami that will devastate the region, threatening the lives of 15 million residents. Now scientists are racing to understand how bad the destruction will be when the “big one” hits.