Selena + Alta Adams
S1, E6: Selena Gomez feels the pressure at Alta, Keith Corbin's California soul food restaurant, when she is tasked with some short order egg cooking; once she's proven her mettle, Selena makes a fried fish dish for Atla's toughest critic, Renee Corbin.