Selena + Girl & the Goat
S1, E5: Selena Gomez steps up her game in Stephanie Izard's kitchen, where she is challenged with a taste test; for her special, Selena makes a ricotta toast inspired by cheese and crackers in hopes of dazzling Stephanie with a cheesy, crunchy creation.