Shacking Up
S1, E2: Living off-grid gets real for the city slickers. Charlie pushes Jen to prove her commitment to living on the mountain in a shack, Spence struggles with jealousy over Lyndsay's past relationships, and Josh and Angela turn the heat up in the desert.