Shalwar Kameez
S4, E3: Carrie ventures a delicate alliance with her counterpart at Pakistan’s secretive Inter-Services Intelligence (ISI). Fara fails to recruit a key asset, forcing Carrie to intervene. Still reeling over events in Islamabad, Quinn zeroes in on a potential lead.