Simu Liu in the Canadian Rockies
S1, E2: Bear takes Marvel superhero Simu Liu into the mountains of the Canadian Rockies in the dead of winter. They are dropped on a mountain top where Bear teaches Simu how to safely descend the mountain and how to prioritize survival needs. On Day 2 Bear sets up the ultimate arctic weather challenge, testing Simu and ending in the duo stripping down and taking a plunge into a frozen lake.