Siren Island Murder Case Part 1
S1, E2: Inspector Kenmochi, Kindaichi, Miyuki, and Saki go on a fishing tour to Seiren Island from which an eerie sound emanates; the sound is said to be the cry of a siren, a sea creature that draws people into the sea with its voice and devours them.