The Marvelous Misadventures of Flapjack Sittin' Muscle / Knot Funny
S1, E8: "Sittin' Muscle" Flapjack and K'nuckles travel to the South Pole in search of a long lost body part. / "Knot Funny" Flapjack and K'nuckles attend the Knot Festival.