Socialized
S1, E6: Social media intern Robin the Frog makes Scooter co-moderator of the social media accounts; the Swedish Chef faces off with Marina Michelson over a recipe; Fozzie Bear talks shop with Seth Rogen; Linda Cardellini and Taye Diggs indulge Miss Piggy.