Sophia's Wedding (2)
S4, E7: Sophia and Max come back from their honeymoon with no place to stay so Blanche, Dorothy and Rose put them up until they can find a place. Meanwhile, Sophia and Max decide to restart the old business Max had with Sophia's late husband, a pizza knish stand. However, Dorothy begins smoking again!