Spring Break
S6, E18: Spring break has Claire doing some spring cleaning, while Phil struggles with not being a spring chicken when Luke starts outperforming him at seemingly everything. Haley takes Alex to a music festival to take her mind off of colleges, and Gloria and Jay challenge one another to give up Spanish soap operas and cigars respectively. However, when Gloria accompanies Cameron to his faculty talent show, she projects the soapy drama she craves onto Cam’s rivalry with Senor Kaplan, and Jay tags along with Mitchell to pick up Lily from camp so he can sneak a smoke.