Stabler's Lament
S4, E13: When the ATF Bureau plans a raid of Redcoat's warehouse, Trisha promises to help Stabler keep Joe Jr. safe; Bell comes face to face with the man who killed Sam; another Stabler family dinner causes tensions to run high.