Strangers in the Night
S6, E9: When Alex tells Phil and Claire she has a boyfriend, they worry they’ve put too much pressure on her and has made up an imaginary boyfriend. Jay and Gloria both have parties that they are dragging the other to and Jay has a clever plan to get himself out of it, but Manny just might spoil everything. Mitch and Cam just got a beautiful white couch delivered but when Mitch is stuck helping out Brenda, a distressed co-worker, and allows her to stay – it is a mishap waiting to happen.