Sunday In the Park With George
S1, E21: George Williams (guest star Roger Bart) continues to worm his way into Bree's life. Lynette tries to spice things up with Tom who, she fears, is losing interest while Gabrielle's latest man troubles grow even more complicated and Susan gets a surprise visitor.