Suspicious Minds
S1, E9: Looking to give her life a purpose, Gabrielle decides to organize a glamorous Halston fashion show for charity highlighting the ladies of Wisteria Lane. But Susan is less than charitable toward her friend when she discovers Gabrielle's shocking secret. Meanwhile, Lynette uses her business acumen to poach a nanny, and Bree decides to take Andrew's out-of-control behavior into her own hands.