Swarm
S1, E5: A meteor crashes into a beehive, creating a mutant creature that calls itself Swarm, whose body is made up of thousands of bees. Swarm - whose lair is a giant beehive, where the meteor radiating its power is housed - immediately begins mutating worker bees into huge drones, then begins zapping the residents of New York City into drones.