Telepathic Tabby; Shoe-In; It's a Gift; Stormin' the Doorman
S1, E3: In an attempt to trick Tom out of food, Butch predicts the future; Jerry helps save a shoe repair shop; Tom is on a mission to keep Jerry away from the gift shop snack aisle and avoid the hotel's energetic new doorman.