Terror From Below
S1, E1: During WW2, Nazi U-boats attack within sight of America’s Carolina coast — leaving chaos and terror in their wake. Hunting Allied supply ships from below, Hitler’s torpedoes deal a devastating blow to the US war effort. That is, until the hunter becomes the hunted and the tide begins to turn. Today, a dive team scours the sea floor to transform a ghostly battleground into a timeless memorial.