Thailand
S1, E2: After a massive earthquake triggered the deadliest tsunami in recorded history, multiple waves hit Thailand. As the beaches are pummeled by unstoppable torrents of water, locals and tourists work together to save lives. In the chaotic aftermath, survivors separated by the waves desperately search for their loved ones.