The Alliance
S8, E8: Hayley’s plan for a fun-filled girl’s day with Rainer Shine’s teen daughter may be a little more angst-filled than expected. Meanwhile, Luke finds himself in a compromising position with a widow at the club (played by Joely Fisher) and unwittingly helps his grandpa, Jay, with his petition. At the Pritchett-Tucker home, Gloria, Phil and Cam have formed a secret alliance to ensure their respective “mistakes” are concealed from their spouses. However, their diabolical plan may be derailed when Mitchell starts suspecting something just isn’t right.