The Apprentice
S4, E4: Hook asks Mr. Gold to reattach his hand before he goes on a date with Emma; Henry and Mary Margaret try to give Regina hope; Will Scarlet tries to break into the library to find a book; Rumplestiltskin looks for a magical box.