The Awful Truth
S4, E3: To learn the location of a stolen NSA code-breaker, an undercover Sydney must convince a murderous arms dealer to fall in love with her. Meanwhile, Vaughn fears that Weiss might have been killed on a mission, and Sydney and Jack argue about telling Nadia the horrible truth about her mother, Irina.