The Best Is Yet to Come
S1, E3: Leaving the Lakers to deal with the fallout of coach West's shocking announcement, Buss travels to Las Vegas and soon becomes entangled with a dangerous foe; Earvin finds himself alone in a new city; Pat Riley seeks out a new place within the team.