The Big Day
S1, E12: As the birth date of her triplets quickly approaches, a frazzled and emotional Rebecca forgets Jack's birthday. Dr. K struggles with the loss of his wife and wonders how he'll be able to continue on with his life without her. Joe - the firefighter who delivered baby Randall to the hospital - fights to save his marriage.