Naming the Dead The Body On the Train
S1, E4: In 1961, a body was found crushed under ice in a railroad car in Nebraska and quickly buried. After discovering his grave marked with the words “Unknown Negro,” local journalist Marresa Burke is determined to find his family. Teaming up the DNA Doe Project, they take a sample from his exhumed body before following a trail of clues across the country.